Ny vecka

Här sitter jag med min katt. Hon vill ha total uppmärksahet. Visar sin strupe och säger, klia!  Ytterligare en dag ledig. Det är sportlov för barnen och naturligtvis vill vi ha dom hos oss så dom får leva ut sin energi i snön. Elin är en riktig snölekare. Erik är heller inte särskilt rädd av sig. Sen ska vi se film och jag ska överraska dom. Jag har köpt en film om alla vilda djur, animerat. Jag funderar om det är bra att sitta och stirra på datorn hur mycket som helst? Hoppas dom inte blir fanatsilösa och inte kan leka själv. Fram emot kvällen brukar dom komma loss med att leka själv och göra saker som intresserar dom. Hoppas Elin blir intresserad av skolan och att orka finna sig i alla regler som barna måste lyda. Det är ju samma med Erik som är envisheten själv. Han fyller år här på sommartidsändringens dag. Jag har köpt en present åt honom men det är inte som vanliga presenter, han får så många leksaker och grejer så jag överlåter det till andra. Vi får se vad han kommer att tycka om det jag köpte. Farfar kommer säkert inte att tycka om den eller?? Det är ju inte hans present. Jaa nu har jag chattat med mormor och hon slutade helt plötsligt att chatta så kanske Billy boy ville ut o bajsa? Skickade lite foton till henne från igår. Mediat är snabbt. Min mamma kan  ju chatta! Hon följer tidens trender med stort intresse. Vilken kvinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0