Det är 10 års jubeleum!

Tänk nu har jag varit farmor i 10 år till Elin. Vilken lycka! Vi har verkligen haft roligt alla dessa år. I vått o torrt har vi sett hur hon utvecklats. Det vore ett stort fel att hindra det som kallas för utveckling.  Istället får man vara glad o lycklig över alla roliga stunder.

Jag fick i alla fall äran att ha med mej dotterdottern på lite skoj ute på stan. Lillebror fick jag ha med mej för några helger sen.
Vi var på Piteå tidningen och kolla på konst. Ja det är inte vilken konst som helst. Den var ganska dramatisk.  Signaturen GABBI använder avancerad data teknik som sedan blir tryck.
Vad sägs om detta? Farmors ångesttankar ( kan det skada mitt barnbarn?) :(

Kan det vara en trapetskonstnär som glömde hur man skulle göra sina konster? Eller är det som kniven på strupen känsla..

Den här ska hon få på födelsedagen... Inte den ovan utan den under...

Rätt så vacker och inramad också. Jaa hon vet redan. En tavla att ha i sitt eget hem.

Här var vi på sagostund på museét i Piteå och vi fick höra en saga om hur kommunen källsorterar! Dom var så stimulerade?! Maskar o Bajs.
Farmor var synnerligen stimulerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0