Mitt i höststormen!


När jag var ute idag så blåste det rejält, löven började så sakteligen singla ner. Jag tog fram krattan och räfsade undan de gula. Den här rönnen har lossat sina löv och innan det blåste så låg dom som en röd matta kring sej.
Färger som man nästan kan härma i heminredning.
Nu är tapeterna uppe och kristallkronan har vi satt upp. Det blev ett bra sken. Tyvärr går det dåligt att fotografera en kristallkrona, den ser ut som en sol i kameran.
Det kan ju vara det samma! Solen lyste inte riktigt den här dagen. Men så här ser det ut som om det faktiskt lyser en sol!
Att vara ute o räfsa är tröttande så jag tror att jag ska sitta o titta på Marit Pålson i SVTplay.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0