Nu håller jag andan!

Nu är vi på gång, medans kisse ligger på stolen och skiter fullständigt i vad vi gör så är vi destu mer spända på hur det kommer att reda ut sig. Mannen går o mäter, slipar till, lägger åter ett spackelvarv på, slipar... duger det nu då? Ja det är ju fint att han faktiskt gör detta ordentligt.
Som sagt här ligger hon Kilimanjaro....Ingen hjälp får man av husets kattor!
Nåja, en är mjuk o goo och den andra lagar mat.
Idag har vi lagt ut fototapeten på golvet. Funder och funderar, skulle vi ha beställt en tapet som räcker från golv till tak? Ja hela natten tänkte jag på det. Blir det fel det här? Det är bara att ro båten med "hin" i iland. Just nu så hoppas jag att det ska bli bra.

Fattar du inte Killimanjaro att det här är viktigt!!!
Jag tror att han är på väg att sätta upp första våden nu. Jag hör inga avgrundsvrål. Alltså går det nog bra. Näää nu kommer han ner mannen, han tar sig en macka! Jag håller på med en kyckling i ugnen. Ja jag har lovat att inte komma upp o bry mej. Eventuellt får jag assistera med vattenhink eller trasor.

Nu förstår du Kilimanjaro så får du lov att engagera dej! Öppna ögonen nu!
Ser du inte det blir nog bra!

Husse under värska slipningen
Första våderna uppe.
Ja nu ska jag ösa kycklingen. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0